مشتریان می توانند ماشین اجاره ای خود را در سایت سفرآلامو رزرو کنند.
نوشته شده توسط : سفرآلامو

این شرکت می گوید: اجاره اتومبیل بودجه پیشرفت های اجاره خودرو وب سایت را اعلام کرده است که قابلیت های بیشتری را برای کاربران و تجربه مشتری بهتر فراهم می کند.

در اینجا نکات برجسته از به روز رسانی برای سفرآلامو .com:

بخش “دریافت رسید” در صفحه اصلی بودجه، به طوری که اجاره ماشین مشتریان می توانند به راحتی به درآمد اجاره خود دسترسی پیدا کنند.
یک تقویم پیشرفته و کاربر پسند برای انتخاب تاریخ و زمان گرفتن تاریخ خودرو.
بهبود عملکرد مکان، که ویژگی های جاذبه های توریستی محبوب رنت ماشین  مانند سفرآلامو یا سفرآلامو را به نمایش می گذارد، باعث می شود کاربران برای یافتن مکان های بودجه در نزدیکی این جاذبه ها، راحت تر شوند.
صفحه جدید «فعالیت من» برای مشتریانی که به حسابهایشان وارد شده اند. کاربران می توانند رزرو کنند، اجاره ها را مشاهده کنند، رسید اجاره ملک و دسترسی به اطلاعات پروفایل را مشاهده کنند.

جینین هااس، افسر ارشد بازاریابی، کرایه ماشین ، سفرآلامو ، گفت: “ما تلاش می کنیم تا مسافرتی را به آسانی برای مشتریان خود فراهم کنیم و با فرایند رزرو آغاز می شود.” “ما به طور مداوم توانایی تست قابلیت ها را برای اطمینان از درک دیدگاه های مشتری در جریان رزرو خود داریم. این ارتقاء نتیجه مستقیم بازخورد مشتریان و تجزیه و تحلیل عملکرد است، بنابراین ما مطمئن هستیم که کاربران سفرآلامو .com از سهولت، وضوح و راحتی قدردانی می کنند این ارتقاء فراهم می کند. “





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: